Från synlighet, rankningar och besök till kunder, uppdrag och offerter med hjälp av digital marknadsföring skött åt dig av oss på Phoenix
Vårt system fungerar som en molntjänst som du kommer åt vart du än är, och som sammankopplar nätverket av alla de olika tjänster som du behöver för din verksamhet. Systemet gör att du med lätthet kan organisera och sköta alla former av ärenden, ordrar eller kundkontakter i höga volymer med lätthet.
Genom de integrationer vi bygger upp åt din verksamhet får du automatisk åtkomst och uppdateringar av all nödvändig information till de olika tjänster som du använder dig av i din verksamhet. Allt genom ett enda system skräddarsytt av oss för just ditt företag och din verksamhets behov
Tack vare vårt system med dess integrationer finns allting tillgängligt på en plats, tänk på det som ett digitalt kontor som skickar all data dit den ska automatiskt, i det nätverk av tjänster som vi bygger upp integrationer till för din verksamhet. Inget mer letande, allt på en plats
I större operationer som sker dagligen är en av tidstjuvarna att behöva göra långa repetitiva processer, speciellt när de är nödvändiga för din verksamhet. Genom vårt system snabbas inte bara dessa processer upp, utan hela din verksamhet avlastas genom våra automationer
Efter att du har bokat in kunden i systemet kommer det att skickas ut information kring ROT och grön teknik där kunden fyller in nödvändig information som du behöver inför fakturering.
Med många olika uppdrag, beställningar, inköp och ordrar blir det lätt att saker hamnar fel eller något missas. Men med vårt system har du alltid en fullständig översikt där alla ordrar sammankopplas med de kunder som gjort beställningen. Med våra integrationer och automationer får dina kunder dessutom uppdateringar löpande, och de olika tjänsterna som du använder i hanteringen av kundbeställningarna blir automatiskt uppdaterade när något ändras i vårt system. Dessutom får du allt automatiskt uppdaterat när det gäller fakturering och bokföring, genom exempelvis Fortnox, där all information lagras och finns lättillgänglig när det är dags för ditt företags bokslut. Sammanfattningsvis: Mer business, mindre strul.
Genom vårt system kan alla dina medarbetare spåra ärenden, sortera dem enligt status, och alltid ha koll på vad varje ärende handlar om. Det gör att din verksamhet alltid har full översikt över alla era ärenden oavsett typ, som offerter eller kunduppdrag som ni levererar till era kunder. I vårt system kan dina medarbetare alltid se vad ett ärende gäller, vilken kund det gäller, vad som behöver göras, vilka uppdateringar som skett i ärendet och när alla moment skett i hanteringen av ärendet. Smidigt, strukturerat och organiserat för att hela din verksamhet ska kunna erbjuda dina kunder bästa möjliga service med högsta möjliga effektivitet.
Nej! Så här fungerar det: När du har godkänt en av dina slutkunders förfrågan och tagit dig an uppdraget du fått genom oss i vårt system kommer vi debitera dig en förmedlingsavgift, oavsett hur stort eller omfattande uppdraget är för dig. Du betalar alltså oss enbart för de uppdrag vi genererar åt dig, som du godkänner och dessutom är det alltid till en standardavgift som du kan se, oavsett hur mycket du får ta betalt av din slutkund.
Vårt system räknar ut hur mycket du debiterar varje kund som vi har förmedlat till dig baserat på arbetstimmar, kostnad och ev. material. Detta hittar du sedan presenterat tydligt i vår portal där systemet låter dig se klart och tydligt vad resultatet är för dig som samarbetspartner med oss på Phoenix.
Genom statistiken kan du spåra och undersöka trender för din verksamhet, vad som säljer, vad dina kunder söker och vill ha, vad som inte är lönsamt, och vad som inte är lönsamt. Allt för att du ska kunna planera tillväxten för ditt företag och utveckla din affärsmodell över tid.
Genom vårt system får du tillgång till statistik för hela din verksamhet och dess olika delar, ärenden, ordrar, uppdrag, kundkontakter, mm. Allt som sker i din verksamhet kan du spåra och undersöka genom vårt system som samlar informationen och sköter allt detta som ett helhetsverktyg för din affärsverksamhet.
Med vårt system kan du spåra alla de processer din verksamhet där det finns utrymme för förbättring och effektivisering. Och med vår hjälp kan du få tillgång till de automationer och integrationer som uppnår de förbättringar och effektiviseringar du önskar.
Se till att inga ärenden, uppdrag eller kunder faller mellan stolarna när du har mycket att sköta om i verksamheten. Med vårt system har du alltid full koll på alla ärenden, vilka som är klara, vilka som behöver kompletteras, vilka som inte är påbörjade mm.
Koppla ihop vårt system mot din Fortnox för att effektivera ekonomihanteringen av alla avslutade uppdrag. Vi bygger även säkra e-postmiljöer i Microsoft för dig och dina anställda med program som Teams, Word, Excel, Onedrive mm.
Skräddarsydda automationer som förenklar ditt företagande & ger dig möjlighet att automatisera ditt arbete i över 5 000 program
Så fort du gör något i vårt system blir det då tillgängligt för dig i alla andra system som du behöver det i tex Fortnox, Excel, Mailchimp och 5000 andra program
Få tillgång till hela Office paketet, med konfigurerad e-post genom Outlook, Microsoft Teams för online möten med dina anställda.
Alla företag behöver utvecklas och förändras för att nå långsiktig framgång. Besluten är många och frågeställningarna ännu fler
Övergripande plan för hur företaget ska bearbeta marknaden. Den knyter an till företagets strategiska plan för att generera leads
Vi bygger och förvaltar ditt varumärke med mål om att generera nya och behålla återkommande kunder med en eller flera utav våra tjänster
Till våra kunder och samarbetspartners sedan vi startade Phoenix
Omsättning vi har genererat till nystartade och etablerade företag
Vi erbjuder landningssidor i hela Sverige och i alla branscher
Vi ser till att hålla dina slutkunder nöjda med hjälp av våra tjänster