Genom oss får du tillgång till en professionell och förstklassig svarstjänst som sköts av våra telefonister.
Vi erbjuder dig som en del av våra tjänster tillgång till vår telefonväxel med professionella och serviceinriktade telefonister. De tar emot samtal åt ditt företag och skapar nya uppdrag åt dig i vårt system. Allt för att göra hela processen så pass smidig som möjligt för dig, och med högklassig personlig service gentemot dina kunder.
Genom vår svarstjänst får dina slutkunder personlig service och ett professionellt bemötande oavsett tidpunkt, för att öka servicekänslan och servicegraden för ditt företags vinning. Och som samtidigt avlastar dig från att behöva ta emot kundsamtal mitt i andra arbetsuppgifter.
Ett uppdrag skapas i vårt system med all nödvändig information för dig och din verksamhet. Du kan sedan i lugn och ro kontakta kunden gällande uppdraget, få mer information om du behöver det, skicka en offert och boka en tid. Allt genom vårt system, som ger dig en tydlig överblick på allt som har med uppdraget att göra.
Vi följer dessutom upp på uppdrag där kunden inte svarar dig när du ringer, så att du inte behöver jaga kunder och uppdrag som du tackat ja till. När vi får tag i kunden uppdateras sedan ärendet i vårt system så att du kan fortsätta processen, utföra arbetet och fakturera. Bästa service för dig och dina kunder!
Du får avlastning från kundsamtal och får sedan registrerade uppdrag i vårt system med information om vad kunden önskar, som du sedan kan följa upp på och planera in tillsammans med kunden när du har tid för det.
Dessa telefonister svarar åt dig och ditt företag under vardagar mellan 7 och 18, tar emot information samt förfrågningar av potentiella kunder och sammanfattar informationen åt dig så att du sedan kan följa upp när det passar dig.
Glada och väl bemötta kunder är viktigt i alla verksamheter och inom allt företagande, och genom vår svarstjänst får ditt företag tillgång till en växel som alltid arbetar för att göra dina kunder så nöjda som möjligt.
Nej! Så här fungerar det: När du har godkänt en av dina slutkunders förfrågan och tagit dig an uppdraget du fått genom oss i vårt system kommer vi debitera dig en förmedlingsavgift, oavsett hur stort eller omfattande uppdraget är för dig. Du betalar alltså oss enbart för de uppdrag vi genererar åt dig, som du godkänner och dessutom är det alltid till en standardavgift som du kan se, oavsett hur mycket du får ta betalt av din slutkund.
Vårt system räknar ut hur mycket du debiterar varje kund som vi har förmedlat till dig baserat på arbetstimmar, kostnad och ev. material. Detta hittar du sedan presenterat tydligt i vår portal där systemet låter dig se klart och tydligt vad resultatet är för dig som samarbetspartner med oss på Phoenix.
Genom oss får du det tidskrävande arbetet med att svara på kundsamtal i tid och otid skött, där du kan välja när du har tid att höra av dig till kunden för samtal. Mer avlastning genom oss innebär mindre stress för dig, vilket gör att du kan ge dina kunder bättre service. Alla nöjda, alla glada, väldigt bra för dina affärer!
Människor vill oftast ha någon att prata med och därför blir de alltid gladare om de får höra en annan person svara dem när de ringer. Inga fler telefonköer, eller automatiska telefonväxlar, utan en riktig person som ger personlig service. Så får du gladare kunder, som gärna vill komma tillbaka till dig och ditt företag.
En svarstjänst med professionella telefonister sköter den första kundkontakten, så att du slipper avbrott i din administration och andra arbetsuppgifter. När dessa finns tillhands under ordinarie telefontider, gör det att din arbetsdag blir lättare att planera och underlättar för hela din verksamhet.
Till våra kunder och samarbetspartners sedan vi startade Phoenix
Omsättning vi har genererat till nystartade och etablerade företag
Vi erbjuder landningssidor i hela Sverige och i alla branscher
Vi ser till att hålla dina slutkunder nöjda med hjälp av våra tjänster